Aktualne informacje dot. awarii i remontów:

Brak wpisów

Informacja

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Nowym Sączu informuje, iż w związku z ogłoszonym wzrostem zachorowań na COVID – 19 w Polsce, w trosce o bezpieczeństwo zarówno pracowników Spółki jak i interesantów od 20 stycznia 2022 r. do odwołania zmienia zasady obsługi klientów.

Zapraszamy wyłącznie do kontaktu telefonicznego lub drogą elektroniczną. 

Pogotowie Ciepłownicze – 993

Sekretariat – 18 443-53-83, 18 547-55-81 wew. 100, sekretariat@mpecns.pl
Biuro Obsługi Klienta/Zespół Obsługi Finansowej – 18 443-53-83, 18 547-55-81 wew. 108, bok@mpecns.pl

Budynki MPEC będą dostępne wyłącznie dla pracowników MPEC. Istnieje również możliwość pozostawienia dokumentów w skrzynce podawczej (przy wejściu do MPEC). MPEC w dalszym ciągu świadczy usługi w pełnym zakresie. Dziękujemy za zrozumienie tej trudnej również dla nas decyzji. Dołożymy wszelkich starań, aby powyższe zmiany nie okazały się dla Państwa uciążliwe.
Za utrudnienia przepraszamy.

Informacja UE
Informacja UE