Jeśli brakuje nam czasu, aby odwiedzić Biuro Obsługi Klienta, warto skorzystać z możliwości załatwiania ważnych spraw w MPEC Nowy Sącz przez INTERNET. Szczegóły są dostępne w zakładce KLIENCI w górnym menu naszej strony. Tam też znajdziemy odpowiedzi na najważniejsze pytania.
Dzięki zakładce KLIENCI możemy skorzystać:
- z możliwości POBIERANIA PLIKÓW z wnioskami, zapytaniami i oświadczeniami. Potem wystarczy, że wypełniony formularz odeślesz na adres mailowy: sekretariat@mpecns.pl,
- z zakładki E-Faktura, gdzie dowiesz się jak włączyć przesyłanie elektronicznej faktury przez MPEC Nowy Sącz. Na tej samej podstronie znajdziesz właściwe oświadczenia, które po wypełnieniu możesz wysłać na adres: sekretariat@mpecns.pl,
- z dostępu do innych ważnych informacji, w tym dotyczących: cennika usług, informacji o taryfach, programów dla Klientów czy sposobu rozliczania ciepła.
W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego ze specjalistą do spraw obsługi Klienta:
- 18 443 53 83 wew. 112,
- E-mail: bok@mpecns.pl.