Aktualne informacje dot. awarii i remontów:

Brak wpisów

„Najem 2 szt. kotłów gazowo-olejowych z magazynem paliwa wraz z projektem wpięcia do istniejącej kotłowni”

 

Nowy Sącz, dnia 4 lipca 2023 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania

 

Nowy Sącz, dnia 19 czerwca 2023 r.

00-siwz po modyfikacji z dnia 19.06.2023 r.

02-projekt-umowy-po modyfikacji 19.06.2023

06-form.-oferta-zal.-nr-6-do-siwz po modyfikacji z dnia 19.06.2023 r.

 

Nowy Sącz, dnia 15 czerwca 2023 r.

Sprawa: ZP.60.DI.3.2023       

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia sektorowego (robota budowlana), nie podlegającego pod ustawę prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2) w związku z art. 5 ust. 4 pkt 3) ustawy p.z.p. (wartość zamówienia niższa niż progi unijne), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Nowym Sączu

Wiśniowieckiego 56 ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

„Najem 2 szt. kotłów gazowo-olejowych z magazynami magazynem paliwa wraz z projektem wpięcia
do istniejącej kotłowni”

 

Postępowanie prowadzone jest wg „Regulaminu udzielania zamówień MPEC Sp. z o.o. w Nowym Sączu” – zamieszczonego na stronie internetowej oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 30 czerwca 2023 r. o godz. 11.00

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Najem 2 szt. kotłów gazowo-olejowych z magazynami magazynem paliwa wraz z projektem wpięcia do istniejącej kotłowni” wg „Programu Funkcjonalno-Użytkowego” – zał. nr 1 do SIWZ/ umowy oraz postanowień SIWZ i załączników do SIWZ.

 

Kody CPV:

44621200-1 - kotły grzewcze

45310000 – Roboty elektryczne,

45331110-0 - instalowanie kotłów

71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,

71321200-6 - usługi projektowania systemów grzewczych

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia:

  1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy w terminie ustalonym między stronami jednak nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy. 
  2. Przedmiot umowy w zakresie przygotowania niezbędnej dokumentacji projektowej zostanie wykonany w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
  3. Przedmiot umowy w zakresie najmu 2 kotłów olejowych z magazynem paliwa zostanie wykonany i odebrany w terminie maksymalnie do 20 listopada 2023 r. W przypadku przesunięcia terminu odbioru zostanie odpowiednio skorygowany okres najmu z uwzględnieniem zapisów w 11 umowy.
  4. Okres najmu 2 szt. kotłów olejowych wraz magazynami paliwa będzie trwał 19 tygodni, liczonych od chwili podpisania protokołu odbioru końcowego, z możliwością przedłużenia/skrócenia okresu najmu o dwa tygodnie. Po zakończonym okresie najmu Wykonawca na swój koszt zdemontuje i odbierze kotły najpóźniej w terminie 14 dni od zakończenia najmu. Strony sporządzą protokół odbioru.
  5. Za dzień wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę zakończenia okresu najmu potwierdzoną pismem do Wykonawcy o zakończeniu najmu i możliwości demontażu kotłów.
  6. W razie wystąpienia okoliczności mogących mieć wpływ na termin realizacji zamówienia objętego niniejszą umową Wykonawca na piśmie powiadomi niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego.

 

               

Wadium – 10.000,00 zł

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

najniższa łączna cena ofertowa brutto za całość zamówienia – 100 pkt

 

 

pobierz:

00-siwz

01-program funkcjonalno użytkowy

02-projekt-umowy

03-osw.-o-osobach

04-wykaz-wykon.-usług-zal.-nr-4-do-siwz

05-osw.-o-polisie-oc.-zal.-nr-5-do-siwz

06-form.-oferta-zal.-nr-6-do-siwz

07-informacja-rodo-zal.-nr-7-do-siwz

Informacja UE
Informacja UE