Aktualne informacje dot. awarii i remontów:

Brak wpisów

„Wynajem Kotłowni Kontenerowej olejowej - 2 szt. o mocy 3MW każda”

Nowy Sącz, dnia 26 lipca 2023 r.

Ogłoszenie wyniku postępowania


Nowy Sącz, dnia 13 lipca 2023 r.

00-siwz po modyfikacji z dn. 13.07.2023


Nowy Sącz, dnia 10 lipca 2023 r.

00-siwz po modyfikacji z dn. 10.07.2023

Układ hydrauliczny Millenium II

 

Nowy Sącz, dnia 4 lipca 2023 r.

Sprawa: ZP.60.DI.4.2023       

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia sektorowego (robota budowlana), nie podlegającego pod ustawę prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2) w związku z art. 5 ust. 4 pkt 3) ustawy p.z.p. (wartość zamówienia niższa niż progi unijne), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Nowym Sączu

Wiśniowieckiego 56 ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

„Wynajem Kotłowni Kontenerowej olejowej - 2 szt. o mocy 3MW każda”

Postępowanie prowadzone jest wg „Regulaminu udzielania zamówień MPEC Sp. z o.o. w Nowym Sączu” – zamieszczonego na stronie internetowej oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 13 lipca 2023 r. o godz. 12.00    18 lipca 2023 r. godz. 12.00 (MODYFIKACJA Z DNIA 13 LIPCA 2023 r.)

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wynajem Kotłowni Kontenerowej olejowej - 2 szt. o mocy 3MW każda” wg postanowień SIWZ i załączników do SIWZ.

 

Kody CPV:

44621200-1 - kotły grzewcze,

45310000 – Roboty elektryczne,

45331110-0 - instalowanie kotłów.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia:

  1. Przedmiot umowy w zakresie najmu 2 kotłów olejowych z magazynem paliwa zostanie wykonany i odebrany w terminie maksymalnie do 20 listopada 2023 r. W przypadku przesunięcia terminu odbioru zostanie odpowiednio skorygowany okres najmu z uwzględnieniem zapisów w § 11 umowy.
  2. Okres najmu 2 szt. kotłów olejowych wraz magazynami paliwa będzie trwał 19 tygodni, liczonych od chwili podpisania protokołu odbioru końcowego, z możliwością przedłużenia/skrócenia okresu najmu o dwa tygodnie. Po zakończonym okresie najmu Wykonawca na swój koszt zdemontuje i odbierze kotły najpóźniej w terminie 14 dni od zakończenia najmu. Strony sporządzą protokół odbioru.
  3. Za dzień wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę zakończenia okresu najmu potwierdzoną pismem do Wykonawcy o zakończeniu najmu i możliwości demontażu kotłów.
  4. W razie wystąpienia okoliczności mogących mieć wpływ na termin realizacji zamówienia objętego niniejszą umową Wykonawca na piśmie powiadomi niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego.

               

Wadium – 10.000,00 zł

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

najniższa łączna cena ofertowa brutto za całość zamówienia – 100 pkt

 

pobierz:

Ogłoszenie o przetargu

SIWZ

zał. nr 1          –    Formularz „Oferta”,

zał. nr 2          –    Wzór umowy,

zał. nr 3          –    Wykaz wykonanych usług,

zał. nr 4          –    Oświadczenie o polisie OC,

zał. nr 5          –    Informacja RODO.

 

Informacja UE
Informacja UE