Nowy Sącz, dnia 02.07.2024 r.
Ogłoszenie o wyniki postepowania
Nowy Sącz, dnia 23 maja 2024 r.
Sprawa: ZP.60.DWC.2.2024
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia sektorowego (robota budowlana), nie podlegającego pod ustawę prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2) w związku z art. 5 ust. 4 pkt 3) ustawy p.z.p. (wartość zamówienia niższa niż progi unijne), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Nowym Sączu
Ul. Wiśniowieckiego 56
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Wynajem Kotłowni Kontenerowej olejowej - 3 szt. o mocy 3MW każda wraz z magazynem oleju 16 m3”
Postępowanie prowadzone jest wg „Regulaminu udzielania zamówień MPEC Sp. z o.o. w Nowym Sączu” – zamieszczonego na stronie internetowej oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Termin składania ofert upływa w dniu 4 czerwca 2024 r. o godz. 12.30
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wynajem Kotłowni Kontenerowej olejowej - 3 szt. o mocy 3MW każda wraz z magazynem oleju 16 m3” wg postanowień SIWZ i załączników do SIWZ.
Kody CPV:
44621200-1 - kotły grzewcze,
45310000 - roboty elektryczne,
45331110-0 - instalowanie kotłów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- Przedmiot umowy w zakresie najmu 3 kotłów olejowych z magazynem paliwa zostanie wykonany i odebrany w terminie maksymalnie do 2 grudnia 2024 r. W przypadku przesunięcia terminu odbioru zostanie odpowiednio skorygowany okres najmu.
- Okres najmu 3 szt. kotłów olejowych wraz magazynami paliwa będzie trwał
14 tygodni, (02.12.2024 r. - 07.03.2025 r.) liczonych od chwili podpisania protokołu odbioru końcowego, z możliwością przedłużenia/skrócenia okresu najmu o dwa tygodnie. Po zakończonym okresie najmu Wykonawca na swój koszt zdemontuje i odbierze kotły najpóźniej w terminie 14 dni od zakończenia najmu. Strony sporządzą protokół odbioru. - Za dzień wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę zakończenia okresu najmu potwierdzoną pismem do Wykonawcy o zakończeniu najmu i możliwości demontażu kotłów.
- W razie wystąpienia okoliczności mogących mieć wpływ na termin realizacji zamówienia objętego niniejszą umową Wykonawca na piśmie powiadomi niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego.
Wadium – 20.000,00 zł
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Najniższa łączna cena ofertowa (brutto) -100 pkt
Pliki do pobrania:
2. zał. nr 1 – Formularz „Oferta”,
4. zał. nr 3 – Wykaz wykonanych usług,